De meester werkt vier vijfde

In het begin van het schooljaar kondigde meester Kries aan dat hij voortaan op woensdag afwezig zou zijn. Dat was niet echt wat ik wou en zo kon ik dankzij onze directie deze woensdag vervangen door vrijdag. Het nadeel is dan (maar dit is evengoed een voordeel) dat ik op mijn vrije uurtjes turnen toch aan het werk moet. Ik word dan ingeschakeld bij het zorgteam waar ik een project uitwerk of ga helpen in de las. Dus op vrijdag zal je me niet zien tenzij bij klasuitstappen of een bij een klas of leerlingbespreking. Voor de rest blijf ik immer beschikbaar.

werkenvoordeklas

Geef een reactie

