Groetjes uit Zweinstein – dag 1 in Westmalle

We zijn goed aangekomen zonder echte grote file. Alles verloopt tot nu opperbest.  Hieronder vinden jullie enkele indrukken geschreven door verschillende leerling tovenaars in hun dagboek.  Bij het fotoalbum moet je klikken op de foto’s om ze beter te kunnen zien.
Liefste dagboek
Om 9u zaten we op de bos. Ik voelde mij niet zo goed.  Maar toen zijn we aangekomen in Westmalle. Dan heeft meester Kries ons gesorteerd in groepjes. Ik zit in de groep van Griffoendor.
Toen moesten we ons bed maken en dan zijn we een dierenstratego gaan spelen. Dit spel was super tof!
Ik ben super lang de hert gebleven. En onze klas 4LB is 2 keer gewonnen! Maar klas 4LA heeft toch ook hun best gedaan. Dan zijn we een beetje naar buiten gegaan om de bomen in het bos te leren kennen. Het was echt een super leuke dag! Dag liefste dagboek.
Lena (4LB) 

We vertrokken om 9 uur op school om naar Westmalle te gaan. Tijdens het rijden zag ik allemaal mooie huizen en villa’s, maar er was veel file. We werden verwelkomd door de enige echte Albus Perkamentus met zijn sorteerhoed. De sorteerhoed zei aan iedereen hun kamers en er zijn 4 groepen: Ravenklauw, Griffoendor, Zwadderich en Huffelpuf. We gingen dan eten. En dan naar de abdij en leerden veel.Ten slotte gingen we op bosleerpad en dat vond ik heel tof!
Elijah (5LB)
 Hallo dagboek.
Vandaag ben ik op bosklassen naar Westmalle. Voordat we vertrokken was ik aan het wenen voor mijn mama, maar nu voel ik me blij. We mochten onze bedden kiezen. Ik slaap in de kamer van Griffoendor.
Het was de leukste dag ooit ter wereld! Nu moet ik afscheid nemen,
dag mijn liefste dagboek.
Amel (4LB)

 

Geef een reactie

