Dansatelier Choco of kaas?

Op 22 maart mochten we met de eerste en de tweede klas naar een dansvoorstelling in de Kroon.
We maakten kennis met de non verbale lichaamstaal aan de hand van artistieke voorstellingen en projecten waar podiumkunsten en educatie dicht bij elkaar liggen. We combineren zeer herkenbare, natuurlijke bewegingen met een zeer abstracte bewegingstaal. Kies ik een orka of een goudvis in mijn opblaasbaar zwembad? Wil ik een achterwaartse koprol kunnen? Vleugels hebben? Naar de maan gaan? Uitvinder worden? Of wil ik wat een ander wil?
Mag ik de gaten van de kaas opeten? Moet ik eerst een broek aandoen voor ik een wandeling ga maken? Krijg ik er dan een hond bij of heb ik liever meer tijd in mijn onderbroek in onze tuin?
Choco of kaas? Het
 is een speelse, fijne en interactieve voorstelling waar ‘kiezen-willen-mogen-moeten-krijgen-hebben’ onderzocht wordt en vorm krijgt in beweging en beeld.
Dafne  en Danaé 
toonden ons een voorstelling waar we een stukje mochten meedoen met de leuke productie waarin we al de facetten tegenkwamen van dansen.

 

Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

