Droevig bericht

wimverhaegheVorige week kregen we een droevig bericht binnen. Een van onze oud-leerlingen was verongelukt bij een auto-ongeval op de Brusselse Ring. Wim Verhaeghe zat zo’n 18 jaar geleden in mijn klas en hij viel vooral op door zijn  rust en intelligentie. Het was zo’n jongen waar je er wel dertig in je klas wilt van hebben en waar echt iedereen de vriend wou van zijn. Nooit heb ik hem kwaad of verdrietig gezien en net als voor mijn andere oudere collega’s is dit nieuws erg pijnlijk. Wim werd zaterdag in aanwezigheid van zijn vrouw en zoontje, zijn ouders en broers Koen en Dries en honderden vrienden begeleid naar zijn laatste rustplaats. Bedankt Wim, omdat ik ook voor een stukje van jou heb mogen zorgen. Ik zal je nooit vergeten.

Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

