Eventjes tussenuit

Deze paasvakantie ben ik er even tussenuit geweest. We kregen een koude eerste week en ik had een fietsreis gepland naar Nederland. Die is uiteindelijk niet doorgegaan maar als alternatief trok ik drie dagen richting Brugge. Via Gent en langs verschillende mooie paadjes kwamen we dan aan in de West-Vlaamse hoofdstad. Na het bezoek reed ik dan de volgende dag SAM_6040

SAM_6041

SAM_6047door naar Oostende om daar al eens te zien wat we volgend schooljaar aan zee tijdens de zeeklassen konden doen. Ondermeer een korte boottrip leek me de moeite waard. Bij het terugrijden reed ik toch wel niet verkeerd in Bredene. Zeggen dat we daar al twee maal verbleven op zeeklassen. Gelukkig was er een behulpzame agente die me op het juiste traject deed belanden. De avond bracht ik door bij een studiegenoot uit Moerbrugge waar we nog eens alle onze fratsen vertelden uit onze studietijd. De volgende morgen reed ik in kletsnatte regen terug tot ik in Gent een klapband kreeg. Gelukkig vond ik dan nog een fietshandelaar die alles terug kon herstellen want zo’n achterbuitenband vervangen is niet zo eenvoudig. Zeker als je alleen maar binnenbanden meehebt. Na 284 km kwam ik laat maar voldaan terug thuis.

Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

