Theater Tieret met Dwarf

Vandaag mochten de kinderen voor het eerst naar een theatervoorstelling georganiseerd door de Kroon. Ik kon er zelf niet bij zijn omdat ik oudercontact had maar ik heb er behoorlijk wat spijt van. Het was namelijk een voorstelling met poppen. Zelf heb ik jaren geleden nog voorstellingen gegeven met een vriend van mij en als figurentheater Krifkras hadden we toch wel wat naam in het kleine Vlaamse poppentheaterwereldje. Dus dit stuk had ik echt niet willen missen. Ik heb wat rondgezocht op internet en heb over deze voorstelling wat informatie gevonden.

Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

