Leerlingenraad

SAM_5925
Meester Kries opende de vergadering met het verwelkomen van de aanwezigen. Hij vertelde dat het de bedoeling is dat de kinderen die vorig jaar verkozen zijn, ook dit jaar in de leerlingenraad mogen blijven. Toen hij vroeg wie hiermee akkoord was, stak iedereen zijn vinger op.
Daarna gaf meester Kries wat uitleg over de bedoeling van deze en de volgende vergaderingen. Het was nog niet de bedoeling dat er voorstellen gedaan worden omdat het een startvergadering is. Tegen de volgende vergadering mogen de vertegenwoordigers met de klas bespreken welke voorstellen ze willen doen. Er werd door meester Kries en Mevrouw Brusselmans uitgelegd dat het serieuze en haalbare voorstellen moeten zijn zodat we ze ook ief kunnen realiseren. Er werd ook gezegd dat soms de leerkrachten, de ouders of de directie een voorstel gaan doen en dat dit dan besproken kan worden op de leerlingenraad.
SAM_5924
Er werd ook afgesproken dat we samen met de leerlingenraad even konden bekijken wat fijner zou kunnen zijn om voor een leuke schoolsfeer te zorgen. Er kwamen al heel wat ideeën en deze zullen we zeker gebruiken om het aangenamer op onze school te maken.

SAM_5923 De vergadering werd afgesloten met het uitleggen van de opdracht tegen de volgende leerlingenraad: bespreek met de klas enkele voorstellen om iets te veranderen zodat het beter en leuker wordt op school voor iedereen. De leerlingen werden bedankt voor hun inzet en er zal in de maand maart een nieuwe leerlingenraad georganiseerd worden.
Met dank aan de verslaggever van dienst: juf Elke.

Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s